Saturday, November 19, 2011

tahniah fakri..thniah harimau malaya!

sukar nak dipercayai Malaysia berjaya dalam perlawanan bola sepak vs Myanmar. Ini bermakna, Malaysia berjaya mara ke final.gud luck Harimau Malaya!


sukar nak percaya jg, tah bila tah tiba2 sy berminat dengan bola ni. Bukan apa, nak tahu jugak perkembangan bola ni kan..rasa macam katak bawah tempurung je selama ni...huhuhu..

lagi meriah bila tengok kat rumah dengan adik beradik lelaki & ibu yang memang semangat dengan bola ni...
for my sis, Arina, bg Anas kata akk anti bola, btulke?kalau camtu, jomla belajar2 tengok bola..saje isi masa lapang..hehe..:)

2 comments:

  1. Salam tiq, adikku yg comel lagi solehah.. ^^
    Hari ni kna baru tringat tiq...rindu la..anti-bola? ya, mmg kna tak dpt tahan dgn lelaki esp yg football maniac. tp stiap org ada sisi subjektif yg trsendiri.. Ya Allah, semoga jgn ada antara zauj kita yg begitu kan? Wise man told: Everything in moderation, including moderation...

    ReplyDelete
  2. hehehe...dah bersawang blog ni baru terbaca komen k.ina...yup..btul tu,..be moderate.:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...