Monday, November 21, 2011

Sponsor/sumbangan dinner

As salam and hello to all readers...do you have any idea how to get sponsor from any source????
sesiapa boleh beritahu tak bagaimana nak dapatkan sumbangan dari mana2 syarikat? i need your help..

Saturday, November 19, 2011

tahniah fakri..thniah harimau malaya!

sukar nak dipercayai Malaysia berjaya dalam perlawanan bola sepak vs Myanmar. Ini bermakna, Malaysia berjaya mara ke final.gud luck Harimau Malaya!


sukar nak percaya jg, tah bila tah tiba2 sy berminat dengan bola ni. Bukan apa, nak tahu jugak perkembangan bola ni kan..rasa macam katak bawah tempurung je selama ni...huhuhu..

lagi meriah bila tengok kat rumah dengan adik beradik lelaki & ibu yang memang semangat dengan bola ni...
for my sis, Arina, bg Anas kata akk anti bola, btulke?kalau camtu, jomla belajar2 tengok bola..saje isi masa lapang..hehe..:)

Monday, November 14, 2011

Never give up..keep move forward

bismillahitawakkaltu a'allah...
all reader.. I would like to ask: "pray for my best performance on my final exam...:)"

  



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...